četvrtak, 8. travnja 2021.

Frizurat E Shkurta

Frizurat E Shkurta. Bukuri.com është një hapësirë ku na jepet mundësia të ndajmë këshilla mjaft të nevojshme për kurën e trupit dhe shpirtit tonë! Ekzistojnë një sërë frizurash të thjeshta klasike deri te mundësitë moderne për meshkuj.

Frizura Te Thjeshta Home Facebook
Frizura Te Thjeshta Home Facebook from lookaside.fbsbx.com
Frizura te popullarizuara te meshkujve per kete vit foto telegrafi. M'u dukën shumë t'shkurta , ato s'ishin orë, po ishin minuta. Hyhrete behluli nuk komentohet vetëm për këngët, por edhe për paraqitjen e jashtme, fustanet, frizurat e grimin.

26 dashing men s hairstyles the best men s haircuts to get in 2019.

Frizurat e shkurtra më së miri u përshtaten fytyrave të rrumbullakëta dhe ovale, mirëpo nuk u shkojnë fytyrave buçko të cilave megjithatë më mirë u rrinë frizurat pak më të gjata dhe të shtresuara, transmeton telegrafi. Mode per meshkuj stile te veshjeve per meshkuj xhaketa per mashkuj. Mos më urreni pse sot tejet i vogël jam, por do të rritem sërish, nëse ju nuk më pengoni, sepse ende trupin tim të merituar nuk e kam. Frizura me prerje të buta apo të ashpra dhe me ngjyra të theksuara, ndërkaq ata të cilët nuk janë edhe aq të guximshëm mund të zgjedhin midis frizurave ultra të shkurta dhe pak më të gjata.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel